Herkese merhabalarrr 🤍
Kendi yaşadığım bi deneyimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Tam 1 hafta önce kahverengi lekelenmelerim başladı, cok az miktardaydı. Gün geçtikçe bu lekelenmelerim artttı ve siyah renge döndü. Haliyle ilk hamileliğim ve oldukça endişelendim. 5. Haftada kesemizi görmüştük, bugün (6+1) kalp atışlarını duyduk çook şükür 🙏🏻
2 farklı doktora gidiyorum ve ikisininde söylediği şey şu; kırmızı ve sürekli bir kanama görmediğin sürece endişelenme her sey yolunda. Bu gibi bi durum yaşayanlat varsa eğer aranızda size moral olsun 🥰 Tabii progestan ve iğne oluyorum buna ek olarak. Ama bu lekelenmelerin (kırmızı renk kan ve şiddetli sancı ile birlikte olmadığı sürece) hiçbir sorun yaratmadıgını söylediler. Bu konuyla ilgili hep endişe edici şeyler okuyorum, ama durum böyleymiş. Söylemek istediiim