BuFi2012 Babytmr inşallah canım bugun kasıkla karın bölgemde fazlaca hissediyorum ama öyle çok öldüm gibide bi ağrı değil
Babytmr Aralığı önmli aslnda bşta öldümlü bi ağrıyla başlamıomuş ztn cnm kişiden kişiye ağrı eşiği değişiyo gerçide🤗
BuFi2012 Babytmr bugun bayağı vardı kimi zaman 5 dakkada 3 kere kimi zaman 15-20-10 dakkada bi geliyo bakalım hayırlısııı
58Vildan kızlar ya benim karnımın alt bölgesinde kramp gibi ağrı var bebek haraket ettikçe şiddetleniyor dün yarım saatte bir sancı geliyordu şiddetli bir şekilde ama 2 den sonra kesildi acba doğumla ilgili midir otururken alt bölgemde acı hissediyorum çok garip
BuFi2012 Ecrininannesii canım benimde daha yeni çift sayılara düşmüştü 99 olmuştu sevinmişttim nasıl. Şimdi son 7 hiç anlamıyosun hemencik geçiyo 😂😂