Sevgisglm Doz covit aşımı olucam yarın 3 üde hamileliğimde olmuş oluyor. Düşünceleriniz nedir 3 dozda gebelikte olmuş olucam 3. Doz ağır geçermi acaba diye korkudayım ilk iksii sadece kol agrısı yapmıştı sizde durumlar nedir
Aybiketopal Sevgisglm 14 17 ve 35 de oldum ben de hepsini . 3 den bende korkuyodum ama hepsi sadece kol ağrısı yaptı 37 deyim simdi
charlottececi Sevgisglm ben 3. Dozu cuma gunu oldum. Biraz halsizlik oldu sadece ☺️ Hicbir sorunum olmadi. Doktorum olmami onerdi alerjik olmama ragmen zaten kimse asi olmazken Biontech ilk iki dozu olmustum 😁
muge1661 Sevgisglm cuma günü 3. Doz biontech aşımı oldum ilk ikisini gebelikten önce olmuştum, 14 haftalığım ilk 24 saat kol ağrısı dışında bişey olmadı ama sonraki gün grip gibi oldum 3 gün sürdü geçti, korkulcak birşey yok bol antikorunuz olur inşallah 🎈🤲🏻
Sevgisglm charlottececi bende astım alerjik rinit var cocukluğumdan beri ilaçlar kullanıyorum zaten ilk 3 aydan sonra asırı zorlandım ilac kullanamadgım içn siz ilaç kullanıyormusunuz
charlottececi Sevgisglm kullaniyordum cocuklugumdan beri kortizon tedavileri gordum. kopek aldigimizdan beri ihtiyac duymuyorum o iyi geldi. Sadece alerjene maruz kalirsam kullaniyorum. Ayrıca ilac ve anestezi alerjim de var bi obur tarafa gittim geldim. Ameliyatta kalbim durmus 4-5 saniye 🤣 anestezi alerjisi. Buna ragmen cok sukur bir problem yasamadim asidan. ☺️
Sevgisglm muge1661 benim tüm dozlarım hamilelikte oldugu için 3. Dozdan korktum ilk 2 dozumda sorun olmadı şükür ama 3. Doz agır gelebilr diye korktum hamile olmayan insanları 3. Doz cok etkılemiş o yüzden tedirgin oldum
Deletedmom622772 Sevgisglm canım ilk 2 gün hafif hastalandım kolum cok agrıdı ama arada parol aldım o iyi geldi sükür 2 günde bitti tamamen bebegede banada bi zararı olmadı 9. Haftada yaptırmıstım :)
Medusamnd Sevgisglm ben de yarin olacağım Allahin izniyle. Ayni sizin gibi.. Doktoruma sordum ol dedi direk dusunmedi bile. Tedirginlik var. Bakalim sifa olsun hepimize.
Sevgisglm Medusamnd tabiki şuan mesela kolumda biraz ağırlık var bakalım sabah nasıl olucam parol içtim ben tedbir amaçlı