Budiss_Moms eşim elbette yanımda girdi hatta 2.5 yaşındaki kızım da girdi. Bırakacağımız kimse yok diye belirtmiştik zaten. Ben tok gittim, yemeğimi yedim öyle gittik. Karından muayene etti, alttan gerekli görülüyor mu bilmiyorum kızımda da karından muayene edilmiştim hep. Her organını tek tek anlattı. Sorun olsa şu şekilde görünürdü diye. Oğlum yüzünü göstermedi onun için çok uğraştı gösterene kadar bekleriz dedi. Üçüncü seferde gördük yüzünü.