Zehragniken Dirik resmi atsana canım. Google ye imgresimyukle yaz oraya at resmi kopyala buraya yapıştır
Sumeyye12012 Zehragniken https://imgyukle.com/i/o2lXpA Bu üstteki testi dün yaptım Bugün baktım dünki yaptığım teste tekrardan https://imgyukle.com/i/o2lDHb böyle silik duruyor Alttaki test ama hala tek çizgi sizce bişey varmı
Zehragniken Dirik tebrik ederim gebelik var canım. Adet günün geçince yaparsan daha net çıkar inşallah
Zemzems Zehragniken sizin de resime baktıktan sonra tekrar forumun başına atıyor mu sayfa? Resme tıklıyorum geri posta gelmek için ama posttan atıyor foruma yönlendiriyor sürekli böyle
Dirik Yüreğime su serptiniz gerçekten daha net olunca insallah buradan paylaşmak nasip olur cok tesekkur ederim
Zehragniken Dirik kesinlikle bekliyorum inşallah vardır. Ki oyle gözüküyor zaten. Ne zaman düşük yapmıştınız
Dirik 4 ay oldu dusuk yapalı cok kucuktu bebeğim 5 haftalık folik asit eksikliğinden dolayı düştüğünü söyledi doktorum o gün bugündür kullanıyorum folik asit
Zehragniken Dirik aman canım ihmal etme bende 9 haftalik oldum öğrendiğim günden beri kullanıyorum. İnşallah bu sefer sağlıkla kucağına alırsın
Deletedmon72737 Zehragniken folik asit dediginz bizzat eczaneden hap olarkmi kullnyorsunuz yoksa folik asit iceren besinleri mi tuketiyorsunuz bende gebelik düşünüyorum adetime 5 gun var kan verdim 1.20 cikti ondan sonra tomografiye girdim doktor gebe deylsn dedi bana
cansetk Zehragniken bende hic vitamin yokmus canim bende kimyasal gecirdim birde dis gebelik. O gunden bu gune inofolic mavi kutuyu aksatmiyorum usenmiyorum bile o derece korktum🤦🏼♀️
Dirik Deletedmon72737 benim dusukten sonra doktor önerisi ile folidoce folik asitini kullanıyorum gerçekten güzel faydasını gördüm bugün aldığım haberle insallah