Moonlight1 12 haftam bitiyo şimdiye kadar göğüslerimde çok fazla şişlik ve acı vardı ama bugün yumuşadığını farkettim. Korktum bebeğe bişey mi oldu diye iki gün sonra randevum var ama bu normal mi yaşayan var mi
Livanur-2022 Moonlight1 14+2 deyim iki gün önce aynısını yaşayıp sormuştum bugün doktora gittim hiç bir problem yok dedi endişelenme Rabbime emanet miniklerimiz
Hkrcy Moonlight1 aynısını yaşadım, aynı şekilde endişelendim, aynı şekilde bir an önce randevum gelsin istedm. Çünkü tek gebelik belirtim oydu, o da gidince bi nooluyoo dedim korktum 🥶 Ama sıkıntı yokmuş, olabilirmiş böyle şeyler. İyi düşünün 🌸
Moonlight1 Livanur-2022 inşallah Allah korusun direkt aklıma kalbi durdu falan diye geliyo belirti hissetmeyince bulantı falan da yaşamadım hiç sanki hamile değilmişim gibi geliyor
sevo_asc Moonlight1 kuzum bak 17 haftalığım ve bende de aynı problem vardı ve her defasında doktora gidicekken ya kötü bişey olduysa düşüncesiyle gidiyordum halada öyleyim ama doktorlar bunlar normal diye söylüyor merak etme iyidir inşallah bak sana bunları yazıyorum ama benimde aklımda 17 haftalık olduk hala göbeğim çıkmadı bişey mi oldu diye düşünüyorum ki daha geçen hafta miniğimin iyi olduğunu öğrendim
Moonlight1 sevo_asc benim daha önce kayıplarım oldu o yüzden çok korkuyorum gece bile uyanıp kontrol ediyorum tek belirtim göğüs hassasiyeti ☹️
Moonlight1 sevo_asc 18-6-11 haftalıklarda 3 kaybım oldu hepsi de tüp bebekti bu kendiliğinden oldu çok şükür 🙏
sevo_asc Moonlight1 inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız evladınızı kanamanız mı oldu düşük esnasında