Beneklii canım özelden özele de çok fark var, kimisi anne bebek dostu diye geçiyor mesela. Bir de pandemi döneminde devlet hastanesinde sıra beklemek o kalabalığa girmek bana çok riskli geliyor, gebelik takiplerimde bile doktorun muayenehanesine gidiyorum, doğumumu özel hastanede yapacağım. Devlet hastanesinde hemşire olan bir tanıdığım var çalıştığı hastanede dahi doğum yapmadı bebeklere olan ilgisizlikten dolayı. O yüzden maddi imkanın varsa özelden şaşma, ha yok beni çok zorluyor dersen iyi özenli bir devlet hastanesi araştırmanı tavsiye ederim