Duuyguum Benim kasılmalarım vardı , açılmam da vardı ve suyum da geldiğinden 12 gibi hastanede yatışm oldu. Açılmamış daha hızlı ilerlemesi için rahimi uyarıyorlardı ve suyumu patlatmışlardı..Bu arada squat yürüyüşte yaptım bolca.
18-19.00 gibi sancılarım başladı ve 22.30da doğurdum.😊 Kolay bir doğum olur inşallah