Fdnlkmn amin inşallah cnm hepimiz sağlıkla zamanında kucaklarımıza alalım bebişlerimizi 🥰🤲🏻 Benim ki de çok hareketli maşallahı var gündüz eğer hareket halindeysem pek anlamıyorum ama uzanınca hep başlıyor tekmelemeye geçen de hıçkırığını da hissettim haftamız büyüdükçe daha da belirginleşiyor dışardan da görülüyor artık göbeğim oynuyor 🥰🧿💕