Defnecimm spinal dediğinde uyuşukluk hissi daha fazla mı oluyor acaba? Yaaa kız öyle deme bak atlatmışsın 17 gün geçmiş üzerinden mis gibii gelmiş geçmiş hiç kötü yanlarını düşünüp kendini üzme, bugün forumda okudum normal doğum yapıp dikişlerinden çok çekenler de var 2 ayda 3 ayda iyileşti diyenler var, her doğumun kendince zorluğu var demekki. Sen atlatmışsın sağ sağlim maşallah bebişe de sana da 🧿🙏🏻