Tiredmother 191084 nub teorisine göre bakıyorum uygun pozisyonsa ya da kordonla karışmıyorsa doğru çıkıyor ama tabi %100 de diyemem 😄
A-anne Tiredmother ! @Ezgiduru [https://imgyukle.com/i/EYBGw0](https://) Merhaba 12 haftalık ultrason. Rica etsem Nub terorisine göre yorumlar mısınız☺️
Semina57 Ezgiduru https://imgyukle.com/i/RQ4rpH https://imgyukle.com/i/RQ4QuU Bakar mısınız rica etsem
Tanemveannesi_ cglll valla burda @Bir_abla bana baktı kız demişti ve doğru çıktı ❤️🌼 3 ayrı doktor kız dedi ki bebeğimiz inatviydi biraz 12 haftadan sonraki resimlerini atın birde daha net oluyor 💓
Semina57 Ezgiduru https://imgyukle.com/i/RQ4rpH https://imgyukle.com/i/RQ4QuU Bakar mısınız rica etsem