Rainwise 40 . Haftadayım normal Doğum bekliyorum ama bebişin gelmeye niyeti yok doktorum 41. Haftada suni sancı vereceğini söyledi eğer yine olmazsa sezeryana alıcakmış başına gelen varmı suni sancıdan korkuyorum
Busbuss12 Rainwise canım ben 4 5 saat cektim , ilk sancılarda sorun yok , ama zamanka artıyor dayanamıyorsun acıya ama bebek dogunca aklına ble gelmıyor acı , ben oyleydım , Bebek dogdugu an bitmişti hatta bebegşme bakıp guluyordum beni dikerken ebe
Yesimmm12 Ben 38+4 suni ile doğum yaptım 3 saat net olarak sancı çektim ama o 3 saat çok berbattı iyi bı yani yok benim için olan varsa yazsın😏