Gizmomsss bana söylendiği kadar biliyorum doktorun dediğine göre doğum 3 şekilde başlarmış, sancıyla, kanamayla ve su gelmesiyle. Suyun geldiğini doktor anlamaman mümkün değil dedi o suyu tutamıyormuşsun bir anda akıyormuş, idrarla karıştırmak o açıdan mümkün değilmiş. Sancı da böyle belden girip kasıklara kadar iniyor o ağrı hiçbir şeye benzemiyor sancı olduğunu anlıyorsun diyorlar, ben de acı eşiğim yüksek olduğu için korkuyorum anlamazsam diye ama sancı geldiğini düşündüğünde saate bak, 10 dakikada bire düşerse hazırlanıp hastaneye git canım