Hilaltosun Merhaba arkadaşlar, 3lü tarama sonucum down sendromu riski 1:400 çıktı normalde 1270ustu olması gerekiyormuş, 1:400 açıklaması 140kişiden birinde görünen sendrommuş Riskim varmış siz neler düşünüyorsunuz
papatya981 Hilaltosun bence inanmayın derim bosunada kendinizi uzmeyin ailenizde engelli birşey var mı ? Yoksa gerçekten üzülmeyin derim çünkü benim tanıdığım 4 kişiye aynı şeyleri söylediler yok çocuğunuz %90 engelli doogacak falan filan hele ki annemin kuzenine aldıracak misin diye dusun bile dedi doktor o asla aldırmam dedi ve çocuğu şuan 12 yaşında çok şükür hiç birşeyi de yok
Gzmnrayd Hilaltosun bana cevremdekiler yaptirma hep down sendromlu diolar aldir diolar demislerdi iyki yaptrmadim.Hersey Allahtan ne olursa kabulum zaten .Sizde bosuna strese girmeyin saglkli bebek stresten sıkıntiya girio icimizde
Hilaltosun Ailemde engelli ya da down sendromlu yok, benim de çevremde böyle durumlar oldu sonrasında bebek sağlıklı oldu, önce çok üzüldük sonra aldırış etmemeye başladım, çok sağolun moral oldu yazdıklarıniz
Hilaltosun Neseeli yok hayır yönlendirmediler, ya kolundan kan alıp yurt dışına gönderebilirsin ya da bebekten sıvı alarak kesin sonuca varabilirsiniz dedi birincisi maliyetli ikincisi de riskliymis
Gamze__79 Hilaltosun aynn öyle sizde üzülmeyin inşallah saglık la kucağınıza alırsınız Rabbimin izniyle
Neseeli Hilaltosun canım sıvıyı perinatoloji alıyor evet.. benim tahliller iyi sadece gebelik yaşı riskli çıktı 1 : 250 üzeri olması gerekiyordu 1:200 çıktı perinatolojiye yönlendirdi ama gitmeyeceğim .. Senin bu 1:140 sonuç neyin sonucu
Betulberen1591 Hilaltosun doc. Bi perinotolog 3lü teste cöp diyor yazı tura atin daha güvenilir diyo bencede benim 2li riskli çıktı bacak boyu kisa napim ne gelirse haktan🙏
papatya981 Perayl 🤣 şaka yapıyorsunuz galiba tabi ki de hayır annemin kuzeni dediysem 40 50 yaşında değil şuan 32 yaşında ve 2.bebegi geçen yıl doğum yaptı ve benim eşim sağlıkçı arkadaşının eşine de aynı şeyi söylediler o kız hamileliği boyunca o stresi yaşadı ve doğdu çok şükür gözlerimizle gördük hiç birseyinin olmadığını o kdr doktor var ki moral bozan işini bilmeyen aynı ay hsmile kaldığım arkadaşıma bike detaylida farklı şeyler söyleyip 1 hafta sonra yeniden gittiğin de hiç birşey yok sanırım geçmiş denildi gebelerini hiç dusunmeden pat diye konuşuyorlar
Hilaltosun Neseeli down sendromu diye yazıyor kağıtta doktor da bunun üzerine konuştu başka şekilde konuşmadi
Neseeli Hilaltosun 400 mü çıktı 140 mı anlamadım? 140 ise 140 kişiden birinde görünebilir demek, benimde yaş riskinden dolayo 203 kişiden birinde görünebilir diyor.. ama ben bir şey yaptırmayı düşünmüyorum..