Fnen Bir sorum daha var kızlar, oda emzirme sütyeni. Hoşuma giden sadece bir model vardı onuda aldım, Diğer sütyenlerde emzirmek zor mu ?
Deletedmom_29 Fnen Bundan 10 yıl öncesi annem kullanıyordu kardeşim için gördüğümde çok rahat ve mantıklı olduğunu fark ettim annem atlet kullanıyordu atlet içinde bir ped oluyor aynı zamanda sütyen işlevi görüyor ayretten sütyen giymiyordu bende emzirme atleti alıcam nasipse 🙏
AlpAslanbabysmom Fnen Bende 2 emzirme sutyeni var ama evde sutyen takmaktan hic hoşlanmadığım icin atletlerden almayi da dusunuyorum 😁
Cotanakk Fnen emzirirken kolaylık oluyormuş özellikle de dışarıdayken indir kaldır sütyeni atleti ayrı uğraşmak istemiyorsanız ve sütyen takmayı sevmiyorsanız https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5603123/2296968 bu ürünü tavsiye ederim kaplı olduğu için sütyene gerek kalmıyor ben memnun kaldım
Sinemmmmm58 Fnen emzirme sudyeni kullandim cok.pisman oldum destekli emzirme sudyenleri var onlar daha iyi gibi bu bez olanlar sarkma yapiyor ilk 4 ay rahatligina dayanamayip kullandim ama suan cok pismanim
Fnen Deletedmom_29 Bugün bir tuhafiye de baktım ben normal atlet gibiydi 🥲 içinde ped falan yoktu sadece üsten açılma özelliği vardı. Düşününce atletimi aşağı çekerim dedim bende
1Cicekanne Deletedmom_29 bende sütyen almıcam emzirme atleti daha mantıklı vr kullanışlı. Zaten örtülü olduğum için bolca giyiniyorum normalde de sütyen takamıyorum alışmışım atlet daha iyi 🤣
Deletedmom_29 Fnen Onu bilemiyorum markadan markaya fark ediyor sanırım annem hala saklar tekrardan bakarım sizin için ama ekstra sütyen kullanmıyordu ☺️
Deletedmom_29 Fnen https://www.penti.com/tr/Kad%C4%B1n/%C4%B0%C3%A7-Giyim/Atlet-Body/Siyah-Penti-Mama-Hamile-Emzirme-Atleti/p/PLMMAATL17IY-500?gclid=CjwKCAiA3L6PBhBvEiwAINlJ9OqDuBoCYs7aKFQJnSCNC99TNzz4DZJ77vsX2h0rh0De-2unlx5bEhoCUYAQAvD_BwE Bunun gibi canım
Miniklimonum Fnen emzirme sütyeni değilde atlet olanı çok işe yarıyor hem pamuk gibi hem rahat oh mis çevremde doğuranlar kullandı valla çok rahat ettiler
kubra_15_07 Fnen ben emzirme sütyeni almadım sadece emzirme atleti aldım. Bence atleti daha kullanışlı
Mltm07 Fnen ben şahsen üstten alta açılan kıyafetlerde rahat olamayacağım için kolay kaldırabileceğim braletler tercih ettim normaldede atlet giymiyorum tamamen sizin kararınız nasıl rahat ediyorsanız öyle alın
Deletedmom_29 Fnen Annem üç çocuk emzirdi hepsinde atlet kullandı ne bir sarkma nede başka bir şey var valla benim göğsümden daha güzeller annemin bence yapı meselesi bu
Crcs Fnen emzirme atleti büyük kolaylık. Bebek ağlarken her seferinde diğerlerini açmaya çalışmak çok zor.