Forumda var mı bebeğini doğumdan sonra kayb eden? Ben 7 ay geçti toparlayamıyorum kendimi. 6 aylıkken doğum yaptım 2 ikiz kızlarım öldüler.🥺. Başımı hiç rahat koyamıyorum yastığa kalbime diken saplanıyor sanki…. Geceleri bebeklerimin mezarının toprağını koklayarak uyuyorum gözümün önünden gitmiyor doğum anı, bana göstermediler onları ama gözümün önüne geliyorlar😢😢 Nasıl baş ediyorsunuz bu durumla? Kendinizi nasıl iyileştiriyorsunuz?
( LÜTFEN KİMSE BOŞ TESELLİ VERMESİN BOZULURUM)..😢😢🥺