Aysegulyeko 15*4 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim erken hissedilir diyordu ama hala hissedemiyorum sizler kaçta hissetmeye başladınız hanımlar ❤️
Fasulyem2 Aysegulyeko 18 den sonra hissedersin kilon çok değilse cnm ben 15-16 da hissettim ama sürekli değildi dinlenirken falan arada pıt pıt hissediyodum 18 den sonra devamlı hissetmeye basladım :)
Aysegulyeko yeliz0624 ilk bebeğimde bende 18-20 gibi hissettim ama ikincide hemen hissediliyor diyor öyle bişey olmadı ☺️ Düzenli oynuyor mu yoksa ara ara mı hissediyorsunuz
Aysegulyeko Fasulyem2 ben bu sabah sanki bi pıt hissetim ondan önce geçen hafta sanki öyle hissettim birazda kilom var ondan demek ki
Geceler Daha yeni başladık diyebılırm 25+ 5 deym 23 de falan minik minik di şimdi gece uyumuyorum sen düşün kuduruyor😬
Aysegulyeko Geceler maşallah hamileliğin en güzel yani bebeğin oynaması hem insanın içi rahat ediyor ☺️❤️
Geceler Öylede uyumadım hiç şuan da hıçkırıyor sürekli bi şekilde 😬Bu arada ikinci gebeliklerde geç hissediyorsunuz ilkinde daha erken hissetmiştim 😊
Aysegulyeko Geceler sizinde mi ikinci 😍 kilo kaldı ilk doğumdan belki kilodan geç hissediliyordur ikinci ☺️