Arkadaşlar merhaba adetim 12 gün gecikti ama testler negatif cıkıyor. Psikolojik mi yoksa gerçekmi bilmesem de belirtilerin cogu var. Sisteme son adet tarihimi girdigimde 5+5 görünüyor. Pazartesi dr randevusu aldım kandan ve ultrasondan muayne olmak istiyorum. Bu zamana kadar 1 2 gün sapardı ama bu kadsr geciktigi hiç olmadı. Aranızda boyle bi durum yasayan oldu, mu?