Lgel Kahverengi leke gelip gelip duruyor. Bi geçiyor iki gün sonra yine geldi ne yapicam yardım edin nolur. Bebeğime zarar vermez dimi. Doktora gittim progestan fitil verdi
MTugba Lgel hiç korkma canım benimde kanamam geldi geçen hafta ağlar yakar acile koştum bebek gayet iyiydi progestan verdi bir haftada kanamda kahverengi lekede kayboldu. Stres yapma bol bol dinlen
Elika0 Lgel doktorun birşey demedi mi canım ? Muayene eden o çünkü biz ne diyebiliriz ki. Herkesin durumu farklıdır. Bi risk gördü mü doktorun ? Çok fazla yerinden kalkma bence bu dönemde bebişko iyice tutunsun 🙏 sağlıkla kavuşun inşallah
Aleeyy Lgel hiçbirşeycik olmaz Allahın izniyle bendede olmustu progestan kullandım bol bolda yat dinlen gecer birkaç güne inşallah sen stres yapma🙏🏻
Lgel Doktor baktı kalbini de dinletti iyi dedi ama düşük tehlikesi olabilir bu durum diyip bir hafta rapor verdi.
MTugba Lgel İnsan gerçekten çok korkuyor seni anlayabiliyorum canım. Dualarım seninle olucak kendini yorma dinlen ve stres yapma rabbim seninle olsun 😘
Ahg Lgel benim de ara ara geliyor içerideki eski kan atılıyor dedi doktorum kahverengiye olduğunda iğne ilaç verdi dinlen yorma kendini dedi
Ahg Lgel ilaçtan sonra bir hafta daha geldi sonra kesildi ama doktorum arada yine gelebilir kahverengi demişti