Gulra Covid veya grip olmadım ama geçmeyen ve rahatsız edennbir balgam var. Çoğu zaman şeffaf ama bazende sarı renkte olabiliyor. Neden olur? 22+4
Bsrbsrrr Gulra bende de var 19 haftalığım, ne yazık ki çözümde bulamadım, kbb gittim 2 kere sprey veriyolar sadece🥴 bol su için 🙏🏻
Serenity12 Gulra bende de var 3 hafta önce covid geçirdim ondan kalma. O kadar iğrenç ki sürekli boğazımı temizliyorum ortamlarda utanıyorum artık. Çıkmıyorda balgam. 😣
Defne2018 Gulra bende de var 33 4 oldum hala gitmiyo covid geçirmedim hafif grip oluyo sonra gitmiyo çıkmıyoda nalet şey
Nslhnfdn Gulra Bende de sürekli tekrarlayan sadece boğaz ağrısıyla geniz akıntısı var. Sürekli sıcak bişeyler içiyorum haftaya da doğumum var🙄
Gulra Bsrbsrrr bol su içiyorum. Sürekli buhar yapıyorum. Yok geçmiyor. Normal o zaman. Kötü birşey olmasında
Gulra Serenity12 ay ben grip falanda olmadım ama inatcı ve iğrenç birşeyki sürekli yenileniyor sanki geçmiyor
Crystal Bende de çok fazla geçmek bilmiyor. Grip atlattım ağır geçti baya ondan mı kalma diye düşünüyorum ama bilemedim 🤷🏻♀️ Hamilelik gribi diye bi şey varmış o da çok fazla burun tıkanıklığı ve geniz akıntısı yapıyormuş sanırım .
Ysgl26 Ben de var ama kovidden sonra kaldı bende. Sümük var gibi burnumla genzim arasında . Çekiyom gitmiyo sümkürüyom bişey yok. Sokakta yerlere tüküren pis dedeler gibi geziyom hınk hınk diye ahahah. Kendimden tiksindim.