Hanımefendiler 😊 3 ocakta sezeryan doğum ile yavruma kavuştum Elhamdülillah ❤️ darısı sizlere inşallah doğum hikayemi çok kısa anlattım detay grimedim çünkü her sezeryanda olan şeyler oldu işte omurgadan ilaç vs vs. Uyuşturma aynı süreç. Sonrası için ben çok çabuk toparladım ilk yürütmeye geldiler hala uyusuktum sanki ayağa kalksam dayanamayip düşeceğim diye daha sonfa gelin dedim hazır hissetginizde bunu yapın lütfen ama kafamda hep şu vardı hemen kalkacagim işlerimi yapacağım diye bu yüzden çok şükür ben hemen yurudugum andan itibaren hiç oturmadim hep kalktım bol su içtim bebekle ilgilendim kanamamam geç geldi 20 gün sonra başladı yani ben sezeryandan çok memnun kaldım tabiki dikiş acisi oldu ama ona takılıp kalkmamazlik yapmadım hani bidaha doğum yapacak olsam Sezeryan seçerim bu benim için geçerli olabilir kimseyi yanlış yönlendirmek istemem sadece ben kolay atlattım 3cu gün hele ev temizliği yaptım ama herşey kafada başlıyor hep kendimi öyle şartladim yatmagacagim hareketli olacağım diye yan mecbur sezeryan olacak olan yada isteğe bağlı olacak olan varsa gözünüz korkmasın doğumun her türlüsü güzel 😊 sormak istediğiniz şeyler varsa tek tek cevaplarım ❤️