ezgicukur Benim 24.haftada yapıldı açlık 85 tokluk 94 dü herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür çok korkmuştum tok tutucu,tam tahıl içeren yüksek besin değerine sahip besinlerden yemeye çalışın.2-3 litre su ve duzenli beslenmeye çalışın 3 saatten fazla ac kalmayın.Imkaniniz varsa yarim saat bir saat yürüyün hic bisey kalmaz.Kendinizi de strese sokmayın en tehlikelisi bu zaten.Gecmis olsun.