100 mg yükleme de açlık normaldi ancak 1.saat 220 2.saat 199 çıktı.
İnsülin kullanmak istemediğimden dikkatli bir şekilde diyet yapıyorum 6 haftadır hergün 4 kez ölçüm yapıyorum. Şuan normalde 32 haftadayız ancak oğlum 1 hafta ilerde. Diyetten dolayı kendim hiç kilo almadığım için çok endişelendim ama pzt si kontrolüm vardı bebiş gayet normal kilo almış.
Benim şekerimi yükseltenler, beyaz unla yapılan herşey, kızartma ve haşlama dahi olsa patates… Dikkat edince gerçekten güzel çıkıyor.
Dolmanın içindeki pirinç bile yükseltiyordu🙈
Şimdi herşeyi kepekli ya da esmer olarak tüketiyorum. Esmer pirinç, esmer bulgur, kepekli makarna. Bitter şekersiz çikolata
Tabi yine hepsi ölçülü. İnanın çok da sıkıldım hep aynı şeyleri yemekten tatlı yiyemekten ama alıştım sanırım biraz biraz ☺️