rumeysagk Doğumuma daha var ama en azından birkaç paket bez stoğu yapmak istiyorum herşeyin fiyatı çok artıyor çünkü. Kullandığınız memnun kaldığınız yada araştırdığınız bebek bezi markaları nelerdir?
LawyerEce rumeysagk Sleep 2 numara kullandım yenidoğduğunda daha sonra Prima’ya geçtik ama fiyatları çok yüksemiş Sleep’ye geri geçmeyi düşünüyorum.
Kksll rumeysagk ilk bebeğimde sleepy kullandım memmnundum ikincide de sleppy almıştım birde baby turco aldım baby turcoda da çok memnun kaldım onunla devam ediyorum bir tık daha uygun olduğu için fiyatı aşırı dolmasına rağmen sızdırma yapmadı deneyimledim
Smilend Konu açılmışken ben de tecrübeli annelere sorayım . Prima premium care ve prima aktif bebek farkı nedir? Yeni doğan için hangisi alınmalı ? En doğal ıslak mendil nedir birde ❤️🌸