Kızlar 6+3 deyim belirti hissetmiyorum acaba sağlıksız gebelik falan mıdır mide bulantım yok duygusallık yok sadece sinir geliyor birde her gün öğlen gibi bas donmesi bayılacak gibi hissediyorum karın kaşık agrım var diğer belirtiler olmaması normal mi