gamzeozer16 Kanda rubella ıgg avidite Değer yüksek 0,99 ne demek bilen varmı arkadaşlar cuma kontrolüm var ama merak ettim internette kızamıkçık bağışıklılıgı diyor ama bebege bir etkisi zararı olurmu bilgisi olan yorum yapabilirmi 🙏
Rabiaaak gamzeozer16 yüksek olması geçmişte geçirdiğin anlamına geliyor inşallah hayırlı şeyler söyler doktorun 😊
Fk2 gamzeozer16 küçükken kızamık olmuşsun bagı sıklığıb var demek. Be güzel bebekte bagışıklugu olarak doğacak
Pasamibekliyorum gamzeozer16 ıgg yüksekliği geçmiş bağışıklığı gösterir. IgM pozitifliği ise yakın zamanda geçirdiniz demek oluyor IgG pozitif IgM negatif olmalı diye biliyorum ben ☺️
110710 gamzeozer16 Rica ederim birde Kaan kocatepeyi dinleyin youtube da Igm Igg virüs hakkında o da içinizi rahatlatacaktır .
gamzeozer16 Rabiaaak ya aslında test vermiştim kan testi 2 gün sonra covit olmuştum doktora muayneye gittigimde doktor covit e bağlı olabilir tekrar test isteyelim sonuclardan sonra konusuruz dedi sonuclarda böyle cıkmış işte merak ettim bende cumaya kadar beklicez artık🙏