Bebegimveben0811- yani ilk doğumda vermezler bi sıkıntı yoksa ben ilk doğumu bu sebeple özelde yapmıştım 2.de nasıl olsa sezeryan diyip devşete gidiyodum sezeryan olucağım için 37+3tü sanırım haftam gün verildi 39+3 e atılmıştı günü çünkü sıra yoktu ve gittiğim devlette herhangi bii sıkıntı olmadan sezeryana almıyorlar olması gereken bu bence zaten eğer normal şansınız varsa bence ısrarla sezeryan istemeyin evet daha kolay gözüküyor sancı falan çekmeden ama ameliyat yarası daha zor cidden ilk sezeryanda hiç olmamış gibiydim ne ağrım ne bişryim vardı tabi içten biraz can yakıyor iç dikişlerin iyileşöe süresi en az 6 ay çünkü ama 2.de berbat doğum gerçekleştirdim ki bunuda gittiğim o devlte bağlıyorum çünkü doktor bebeği çıkarır çıkarmaz boynum tutuldu diyip ameliyathaneyi stajyerlere bırakıp terk etti ameliyat sonrası sıkıntılarım oldu 1 kez gelip bakmadı bana ki ihtiyacım olanda doktormuş hep stajyerler ebeler ilgilendi sln anda baika doktor görüp hayata döndürdü beni diyebilirim 3.ye hamileyim devlete asla gitmem o derece yani