Busrass elifmesut canm banada olmuştu 12.haftalarda doktorum beni kardiolojiye yönlendirdi ekg falan cekildi ama hiç bişey çıkmadı bazı gebeletde hamilelikten kaynaklanabiliyomuş kalp çarpıntısı suanda hiç yok allah şükür zamanla geçiyo yani
Hemsireanne35 elifmesut artan kana da bağlı olabilir progestan kullanıyorsanız o da yapabilir ama çarpıntı tekleme dediğiniz hafife alınacak birşey değil. Bence doktorunuzu arayıp bir sormanızda fayda var .
Burcc elifmesut benimde kalp ritmimde bozukluk çıktı kardiyolojiye gönderdi doktorum sonuç bekliyorum bence sende bi doktora git