Merhabalar,
7 haftalık hamileyim 3-4 gün önce yoğun bir şekilde mide bulantısı başladı günün her saatinde yaşıyorum , 2 gündür de yediklerimi çıkarıyorum çoğunlukla öğürüyorum. Sadece çıkardıktan sonra 5-10 dakika için mide bulantısı geçiyor birde uyurken.
Çubuk kraker ile beslenmeye başladım. Gitgide moralim bozuluyor, kendim beslenemediğim için bebeğim de beslenemiyor. İnternette 12. Haftaya kadar süreceği yazıyor.
Bu kadar ağır geçireniniz var mı, bir öneriniz var mı? 😔