Merhaba kızlar. 23 ocakta doğumum başlıyor yazmıştım. Detayları anlatmaya geldim. Akşam 9 10 gibi akıntıya benzer ama daha sıvı bir şey geldi az miktarda. İç çamaşırmı değiştirdim yine geldi. 3. Yüde değiştirdikten sonra suyumun sızduğını anladım hastaneye gittim. Hastanede muayeneden önce tuvalete gittim suyum iyice geldi. Ebe muayene ettiğinde açıklığım 2 3 cmdi.açıklığım hızlı ilerledi. 1 saat sonra 5cm oldu açıklığım epidural taktılar. Epidural etkisi azalınca 15 dkk fln yürüdüm o sırada 7 cm flndı. 2. Epidurali verdiler 2. epiduralden 15 dkk sonra ben tam açıklığa ulaşmıştım. Ama tabii 2. Epidural verince ben sancı hissetmiyorum. Üstelik bebeğim de tam aşağıya inmemişti. Doktor geldi kontrol etti tam açıklık ama bebek inmemiş. Ebeye baya bir kızdı 2. Epidural için. 2. Epidurali tam doz yaptırmasına kızdı daha doğrusu. Sancıyı hissetmem için suni sancı taktırdı. Sancıyı hisset yarım saate doğuma alırız dedi yalnız dikkatinizi çekerim bebek hala aşağı inmemişti…beni odada ıkındırdı, gayet güzrl ıkınıyorsun suni sancı etki etsin Yarım saate alırız doğuma dedi 5 dkk sonra geldi hadi doğuma diye… Yangından mal kaçırıyor sanki.. Neyse beni aldılar doğumhaneye. Bebek hala aşağıda değil bana sancıları hissedince ıkın diyorlar ama yarım yamalak hissediyorum. Sonra geldi ebe üstten bastırıyor. Dedim ki ebe bastırınca ben ıkınamıylrum çünkü tüm o aldığım gücümü, nefesimi ebenin ağırlığını taşımak için kullanıyorum. Çünkü bastırmak dediysem bayaa üstüme yattı eliyle fln bastırmak değil. Ebe o kadar bastıramayı bilmiyordu ki en son doktor azarladı öyle mi bastırılır geç aşağı diye kendisi itmeye başladı. Sonra geçti tekrar aşağıya bebeğin kalp atışları zayıfladı. Neyse öyle ya da böyle derken oğlum doğdu. Fakat şu anda küvozde. Çok şükür herhangi bir sorunu yok fakat tedbir amaçlı 3 gün soğutmada tutacaklar. Nefrs alışı vs her şeyi normal ama küvozde işte. 3 gün sonrasında normal ısıya alacaklar. Doktorlar herhangi bir hasar vs yok doğumda yorulmuş sadece tedbir amaçlı diyorlar ama insan korkuyor tabii. Doktor ve ebedrn şikayetçi olmayı düşünüyorum. Doktor parayı kendisi almak için beni apar topar doğuma soktu. Beklese yarım saat sonra kendi doktorum geliyordu, o alacaktı doğuma. Üstelik doktor uyuduğu için ebe 2 Epidurali sormadan yaptı. Geldiğünde doktorun gözlerinden yeni uyandığı belliydi. Üstelik doğumda da baya azarlar gibi konuştu. Doktordan ve ebeden kesinlikle şikayetçi olacağım kendimi topladığım zaman. İzmir egepolde doğum yapacak arkadaşlar hangi ebe ve doktorda doğum yapmamanız gerektiğini söyleyebilirim isterseniz. Doktoruma olanları anlattığımda baya sinirlendi..
Oğlum için dua edin olur mu…