catidaki_kedi Hanımlar merhaba 🌺 bu haftayı bekledim durdum sonunda 12. Hafta usg fotomu yükledim🙂 bize de bi bakar mısınız ♥️ https://resimyukle.io/r/y5euxFvSGT
catidaki_kedi kendincebirii ya evet yan duruyor. Böyle olunca olmuyor muydu. O kadar bekledim yazarken heyecanlandım ama sıpanın verdiği poza bak sen :) neyse bakalım 🙂