Muko Arkadaşlar mrb 40+0 olduk bugun çok arkadan baskı varmş iğne batyor hissi var popomun üzerne otramyorum doğum mu yaklaştı nedir bu yuruyuncede kuyruk sokumum acıyor
Btlblbl Muko ee annesı dogur artık 🙈gir bi duş al dogum gelmiş olqbılır duş rahatlatacktır sancıyı takıp et
Nergiz31 Muko sancın geldiginde dogum başladığı zaman büyük abdestin (kakan) geliyor gibi oluyormus canim benim bi kaç müşterim öyle demişti
Muko Btlblbl sancım yok dün bir santim tek açılmam vardı bugun legende 1 saat otrduk 1 saat yurudum 10 tane hurma yedim iki uç saatr böyleyim ama su kanama sancım yok
Btlblbl Muko Sancı olmadan da kanama veya su gelmedende doğum başlamış olabılır cnm yürümek daha kolaylaştırır dogumu ılk oglumda 3 cm acılmam vardı buna rağmen benı yürüttüler ustelık kanamam da gelmıstı
Muko Btlblbl hastaneye gidicem ama çatı muanesinden çok korkuyorum. Şimdi tuvaletim geldi sandım gazda çıkarmadım ama o his geldi gitti inşlh bebekle alakalı bişey değildir
ZeynepTurgut Dogum yaklastigi zaman oturamazsin benim oglumda oyle olmustu tekerlekli sandalyeyle doguma alicaklardi oturamadim ayakta surduler bi gozuk derim 40 hafta olmussun bebek dogucak bi sekilde muayneden korkma doktorda parmagina jel surmesini iste bence oyle hic acimiyo kayip gidiyo
Muko ZeynepTurgut benim hep sürmesine rağmen çok aciyor bu yuzden normal doğum yapamazsn kasıyorsun diyor.