Peye Merhaba Arkadaşlar nasılsınız? İlk tekme, ilk hareketi bebeğinizin varlığını kaçıncı haftada hissettiniz. 13. Haftama giriyorum ve inanılmaz heyecanlım
pusatmom35 Peye merhaba ilk gebeliğim 18 . Haftada çok küçük pıt pıt şeklinde sadece geceleri 1-2 kez hissediyordum. Ama 20.haftanin ilk günü tekmelerini hissettirir şekilde atmaya başladı. Şuan 26. Haftamdayim kum torbası gibi tekmeliyo 😁😂
Minikburun Peye 19.haftada ilk hislerimi isimlendiremedim acaba gaz falan mıdır diye 20ye girince bebişim olduğundan emin oldum:))
Peye Maşallah öyle güzel anlatmışsınız ki tebessüm ile okudum. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Sonra o tekmeleyen ayakları bol bol öpüp koklayın inşallah 🥳💐🤎
pusatmom35 Peye çok teşekkür ederim 🥰 En kısa zamanda sende hissediceksin çok güzel bir his gerçekten 🙏 Rabbim hepimize sağlıklı rahat doğum nasip etsin ❤️
pusatmom35 Peye canım bu arada cevap verirken sol ok yönündeki işarete basıp cevap verirsen kime yaziyorsan ona da bildirim gider aklında bulunsun. Bu şekilde postuna girip bakmayan göremez bildirim gitmediği için
Peye Ahh ne güzel… bizlere de hissetmek nasip olur inşallah. Hamile olduğuma inanmıyorum ilk tekmeyi bende heyecanla bekliyorum. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤎💐
Peye pusatmom35 aminnn güzel duaların için🤎 çok teşekkür ederim farketmemişim bende neden isim yok diyorum😅
Elifasyaaa Merhaba ikinci gebeliğim 16 haftaya girdim hareketlerini henüz hissetmiyorum normal midir acaba
Fdnlkmn Peye ben 21.haftada hissettim.ilk gebeliğim sonra uzun bi süre hissedemedim korktum ama dokturum ilk gebeliklerde 26. Haftaya kadar normal dedi.cok değişik ve güzel bir his