Sevoo-066 Arkadaslar 10haftaligim öksurugum cok fazla onerceginiz bisey varmi ve viks kullanmamda sikinti olurmu….
Ftstss Sevoo-066 Viks hamilelere önermiyolar bende kullanmştım doktorum birdaha kullanma demişti sabahları aç karna pekmez iyi geliyor ılık bişeyler içmek de boğazı yumuşatıyor öksürük tahrişini engeller en azından
Yasecer Ya bu öksürk hamileliktenmi oluyor acaba bende hamile kaldığımdan beri öksürük oluyor ara ara doktora söyledim balgam söktürücü falan veremiyoruz sabret dedi doğal şeyler ye dedi