sumeyyesevinc_ biraz uzun olacak ama instagramdab alışveriş yapanları basımızdan gecen bir olay ile bilgilendirmek istiyorum
annem bir sayfadan halı siparis ediyor bir hafta sonra cöp parcası yolluyolar annem neyse basımın sadakası olsun diyor instagram gönderilerine uyarıyor insanları dolandırıcılar diye 1 sene sonra bu sayfa anneme mesaj atıyor siz böyle bi yorum yazmıssınız mahkemelik olacagız 20.000₺Tutar bize 5 yollayın anlasalım diye talep ediyor Allahtan annem bana söyledi bende cevaben şirket avukatımızı bilgilendirdiğimizi diledikleri gibi dava acabileceklerini bu sekilde bir kere daha dolandıramayacaklarını söyledim isin kötüsü kargo takip nosu var ancak bir köye yollamıs gibi gösterip kendileri elden o cöpü teslim ediyor fatura diye bahsettikleri şey el ile yazılmış aşırı organize bir suç örgütü cıktı belli senelerde el degistirip farklı isimlerle devam ettikleri icin mahkeme hicbir sey yapamıyormus dava edenler bu sorunlarla karsılasmıs muhatap bulamamıslar kimseyi. Bu arada internet siteleri vardı sonradan kapatıyorlar bu yüzden her internet sitesine de aldanmayın ve mutlaka sikayet var gibi sitelerde hakkında yazılanları okuyun. Lütfen cok dikkatli olunuz alısverislerinizde ve size böyle bir mesaj gelirse itibar etmeyiniz bu mesajı ben değil de yaslı bir kadın görse inanıp tekrar para bile yollayabilirdi 🙏🏻