Nessozz çok teşekkür ederim bende şimdi farklı numaralardan kapıda ödemeli siparişler vericem sonra onlarıda almıcam kargo paraları yansın ulaşmaya çalışsınlar uğraşıp dursunlar bakalım inat ettim 😂cimer ‘e bile yazdım tüketici haklarını arayıp söyledim