Hulyaaaaa75 sırt üstü yatmak rahmin arkasında bebeği besleyen atar damara baskı yaparak bebeğin yeterince beslenmesini önlüyor. 16. haftadan sonra yan yatmaya alışmalı, 20den sonra sırt üstü yatmayı mümkün olduğunca bırakmalıymış. Doktorumun bilgisi bu yöndeydi.