Ozge2626 Arkadaşlar merhaba. Doğum için hastane karar veremedim hangi hastaneyi önerisisiniz Ümit mi Acıbadem mi
cerenmina Ozge2626 ben umit hastanesine gidiyorum. Yılbaşı fiyatlarından sonra eğer haftam yüksek olmasaydı acibadem i tercih ederdim ama acibadem e hic gitmediğim için mecbur umit hastanesinde yapacağım
cerenmina Ozge2626 50 lira gibi fark var acibadem daha ucuz. Dedigim gibi dogumuma 2 ay kalmış olsaydı kesinlikle acibademi tercih ederdim. Doktorumdan normalde çok memnunum sadece hastane kaynaklı bir tercih olurdu.
Ozge2626 cerenmina benim doktorum özel ümitteydi sonra klinik açtı kendi kendine hastane belli değil dışardan giricem ben hastaneye bana çıkardığı fiyat özel Ümit 9 Acıbadem 11
cerenmina Ozge2626 durumunuz varsa acibadem seçin. Evet 2.000 tl az bir fark değil ama en azından güzel hizmet alırsınız doğum sırasında
mirage333 cerenmina ya çok iyi. Kayseride sezeryan yada normal diye bir ayrım yok. İcerik olarak paket ayrımi var onlarda 12bin, 17.5bin, 20bin seklinde
mirage333 cerenmina sadece doğum ücretimi soyledikleriniz? Burda sadece dogum yok fotograf cekimi, oda süsleme, misafir ikramı, kuaför vb. mecbur dahil ediyolar.
cerenmina mirage333 tam paketi bilmiyorum açıkçası acibademe gitmiyorum. Burada bir arkadaş arayıp.ogrenmisti