Mozarella ben ilk doğumumda pijama kullandım çokta rahat ettim, 2. Doğumum içinde yine aynı şekilde pijama takımı aldım suwenden üstü gömlek model. Pijamanın beli dikiş yerine gelir diyenlere aldırış etmemeni tavsiye ederim, dikiş yeri resmen özel bölgenin orda kalıyor bi pijamanın beli rahat göbek deliğine kadar çıkıyor zaten hiç rahatsız olacak bir durum yok☺️