Meraba 8 haftalık gebeyim bugün bebeğimin kalp atışını duymak için doktora gittim doktor ultrasyonla bakıp bebeğin beyninde kist gibi bişey var dedi 3 mm boyutunda falan dedi sonra tanı koymak için çok erken bebek daha çok küçük dedi sonra başka bir doktora danisti o da beyin daha oluşuyor şimdilik bişey söylenemez dedi 12. haftada tekrar gel dedi kapanma ihtimali var kapanmaya da bilir bebek engelli doğabilir dedi diğer gebelerde sonradan kapanan kistten değil bu dedi böyle birşey başına gelen var mı
_