Semiha_t Hanımlar 8 haftalık hamileyim mide bulantım hiç yok sadece akşamları midem kötü oluyor yemekten sonra bulantım olmaması normalmi
Suigeneris Semiha_t ayy ne güzel yat kalk şükret ben 12 haftaya kadar geceleri ağlıyordum resmen. Tamamen hormanal herkesin olacak diye bir kaide yok
Ahg Semiha_t Ben de 7 haftalık hamileyim benim de sadece akşam üzeri biraz midem rahatsız oluyor şanslıyım diye düşünüyorum inşallah böyle devam ederiz de bulanmaz hiç 😊
alonee Semiha_t bende 8 haftalığım canım bi gün normalken bi gün çok kötü oluyor normal bi durum diyorlar
bkts Semiha_t ben de 11+5 im hic bulanmadi midem :) normal bir sey, herkeste her belirti olacak diye bir sey yok 🧚🏻
Aleynaa06 Tabiki normal herkesin midesi Bulancak diye birşey yok benimde gebeliğimin başından beri hiç olmadı 25+0 ım
Burcinirak Semiha_t benim 12 haftalık olana kadar bulanmamıştı 12.hafta da başladı.Kimisinin hiç olmuyor normal yani
Asenahil Semiha_t İyi akşamlar ben 3 haftalıkken öğrendim gebeligimi ve hiç midem bulanmadi takiiiiiii 10.haftaya kadar acıktıgımda özellikle çok midem bulanıyor merak etme hepimiz farkı bunyelere sahibiz Allah’ım iyilik sağlık versin 💐
Haticekanik99 Semiha_t Normal benim de o sıralar da hiç bulanmıyordu 12. Hafta da başladı bulantılarım . bazı kadınların sonradan da başlayabiliyormuş
Eminedmr Semiha_t normal canim ben 21 hafta oldu ne midem bulandi ne kustum ne aserdim hic bisey yok tiskinmedim şanslısın yani hamilelige dair ne varsa yasamadim
Semiha_t Eminedmr anladım Canan benim sadece midem bi tuhaf çok kötü oluyor yemek de giyemiyorum o yüzden
Eminedmr Semiha_t hafif seyler tuketmeye calis asitli meyve yicek ve iceceklerden uzak dur ac kalmamaya çalış az ve sık ye
Krkmzozlem1 Ben 37 haftaligim bu güne kadar hiç mide bulantısı yasamadim normal yani herkes bir degil
Seymaben Semiha_t 29. Haftama girmeknuzereyim bu zamana kadar bir kez bile midem bulanmadi gayet normal 👍
haklisinesracim Semiha_t ben de 8 hastalığım yarın bulantiya dayanamadığım için hastaneye gideceğim. Şükret bence
Sarensall Semiha_t ilk hamileliğimde hiç midem bulanmadı ikinci de de Üsküfra edecek derece de bulanmadı sadece ayağa kalkınca dünyam dönüyordu o da bi bulantı yapıyordu yeni yeni geçiyor yani herkesin öyle çok kötü olacak diye birşey yok merak etmeyin 🌱
Semiha_t Imasleeper benimde midem bulanmıyor ama midem akşamları çok körü oluyor bazen yemek bile yemiyorum onun agrıısndan artı bide başım dönüyor