GamzeIleri Kızlar 38.6 haftalığız ilk defa bugün dr a gidip nst ve çatı muayenesi yapıldı, yalancı sancı çıktı, nişan geldi dün ama açılma yada doğum sancısı değilmiş yaşadığım sancı, neyse uzun olmasın, daha eve dönerken kananam oldu tıpkı regli gibi ped fln değiştim o derece, dr u aradım normal dedi, şuan hala kanama var ve belim inanılmaz ağrıyor. Sizdede böyle olan varmı? Kanama kaç gün devam ediyor ?
deletedmom209 GamzeIleri ben hiç kanama yaşamadım 3 kere çatı muayenesi oldum ayrıca bu kadar kanamaya normal diyen doktorun da diplomasından şüphe ederim o halde evde durma bi acile git lütfen o doktorların işine geldiği gibi konuşuyorlar
Aleynaozkayaa GamzeIleri bende dün gece çatı muayenesi oldum bide geçen Perşembe doktorum adet olmuş gibi yada ufak bir kanaman olabilir korkma demişti ama allaha şükür olmadı.
GamzeIleri Ya varya şuraya kocam porno izliyor, beni aldattı, msj yakaladım, beni dövdü, boşanacağım diye başlık atsam yıkılır. Bir sağlık durumu için kimse ilgilenmiyor. Millet ne kadarda böyle kötü durumlardan besleniyormuş meğer.