Benim de iki hafta önce ağrıyodu yirmilik dişim ama gömülü değil çıkmış vaziyette dişçiye gittim içini oyup biraz temizledi seni bi süre idare eder. 15. haftadan sonra gelirsen çekeriz dedi. Bir haftadır çok ağırmıyor karanfil koyuyordum çok ağrıdığında özellikle geceleri. Bi kaç hafta sonra gidip çektircem yine de