Burcu-2910 bende 26.haftadan beri oluyor kimse sebebi bu demiyor maalesef bebek pozisyonundan dolayıdır diyolar nst bağlıyorlar sancı vs çıkmayınca eve gönderiyolar simdi bebek o sekilde toplanınca progestan iciyorum ayrica proluton iğneye tekrar başladı doktor 🤷♀️ hele bugün sürekli iki taraftan sertleşiyor cok can sıkıcı 😤