Deletedmom_29 Kızlar Fikrinize ihtiyacım var faullerimi ağdayla alıyorum ama canım çok acıyor artık tüy dökücü krem kullanan varmı aranızda daha kötü olurmu acaba?
elifinilki27 Deletedmom_29 Bence oranızı tüy dökücüyle almayın yüz için usturaya benzer şeyler var o daha iyi olur diye düşünüyorum