Kizlar ben 7+5 hamileyim daha öncede demiştim açlık şekerim yüksek diye kadın dogumcu dahiliyeye gitmemi söyledi gittim o da demişti 10 gün diyet yapalım şeker ölçüm cihazı da yazdı sabah akşam aç tok ölçtüm ama şeker o kadar az yememe rağmen dusmuyordu neyse bugün kontrolüm vardı bakti dahiliyeci yüksek olduğunu ve düşük dozda insülin başlamam gerektiğini söyledi insülin başladı şimdi size sorum şu insilin kullanırken hala diyete devam ettiniz mi birde insülin verdi ama tekrarxa kadın doğum doktoruma görünüp öyle mi kullanmaya başlayayim ne yapayım o zaten dahiliyeye göndermişti sadece akşamları saat 10 yapacam insulin cevap verirseniz sevinirim