SZN1701 40+0 gece çok sancı oldu bir sn önce doğurmak istedimmm 10 dkda1 düzenli bile geldi ama şimdi bir şeyim yok sadece yorgunluk ve baş ağrısı var sanki doğum yapmışım gibi
Burcusymn cerenmina benim geçmedi belim ağrıyor hala ve ara sıra bebek toplanıyor toplanacağı zaman belden giriyorsanci karnıma taş gibi oluyor