burakveannesi Hiç korkulacak gibi değil tabiki ama kişiden kişiye değişir acı eşiği 39+2 yim bebek aşşagıya inmemiş inermiki
burakveannesi Acemianne__ evet ama hava çok soguk hasta olmak istemiyorum evde yürüyorum ne kadar yeterli olursa
Ebrucm burakveannesi kız.kardesimde öyleydi açılması vardı assa inmiyodu doktoru YouTube’dan egzersizler vermisti