Fsm Arkadaşlarım ikinci sezeryan doğumu yaptım 17 gün oldu ama dikiş yerimin sol tarafı yanıyor özellikle uzaninca kalkamıyorum acidan çok yanıyor köz varmış gibi sebebini bilen var mı yasayan ??
Musabnannesi Fsm benim ilk doğumum 1 aya kadar o şekilde yandı uzanıp kalkmaya çalıştığım her anda sonra geçti ama