Senemisttt Kızlar 39+5 nefes almakta zorlanıyorum uyuyamıyorum artık ve karnım çok sert resmen taş gibi bu konu hakkında bir bilgisi yada tavsiyesi olan var mı ?
Acemianne__ Senemisttt Allaha bol bol dua et doğsun artık diye 😂😂 bi çözümü yok hareketlerini artırmaya çalışabilirsin belki rahatsız olur gelir
Senemisttt Acemianne__ zaten dua etmekten başka çaremiz yok 🙏 gelmeye niyeti yok o yüzden beklemeye devam 😂
Duuyguum 38+4 üm bende sabahtan beri kasılmalarım var sancı geliyor biraz yürüyüş yaptım sıklaştı Kasılmalar heyecan basıyor hazır değilim gibiyim
Senemisttt Duuyguum sizin doğumunuz başlıyor olabilir heyecan yapmanız normal ama inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız darısı da bizim başımıza olur hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😊🙏